katastrofdag

 
 

Började morgonen med en stark försovning ock missade ett av de kanske viktigaste mötena detta året på jobbet...
Kom hem nu ock skulle ringa till skatteverket ock be de skicka ut nya papper, så jag kan fixa allting inför den 27:e. Ringde 17:04, vilket var fyra minuter försent, då de stängde klockan 17... Så nu får jag vänta tills måndag innan jag kan ta kontakt med de igen... Kommer vara körkortslös i över en månad till.... Galet irriterad, ock det känns som att allting jobbar mot mig just nu... Lika typiskt som att regnet ska komma lagom när man slutar jobbet....
 
 
Så efter mina timmar på jobbet, var energin på bott, Så jag köpte med mig lösgodis för hela 93,84 kronor idag....  Idag är det jag ock soffan!
 
 
 
HEJDÅ!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0