woupsiee, surprised ?



Sitter ock slipar på mitt CV..

Min bror klarade uppskrivning idag, ock det känns som jag nästan är gladare än honom ? ;) Känns så himla skönt att få den känslan att jag inte är den enda som får köra hela tiden. Älskar ju dock att köra bil, men att köra han ock pappa varje helg såfort man är ledig är inte det roligaste. Speciellt inte när jag får göra det gratis heller, jag av alla som inte ens har pengar till det... pfft. ÄNTLIGEN! Så nu kanske jag kan spara lite tid o pengar på bensin. Dock har han ju uppkörningen kvar, men det är ju det simpla enligt mig, så det fixar han nog.

Hur som helst, Rörmokaren har vart här hela morgonen, så jag kunde inte annat än pallra mig upp. Han var tvungen att fixa mitt element i mitt rum, då det inte har funkat, ock jag har frysit till död några gånger över denna vintern... Så undertiden tog jag en lång varm dusch :) Men nu ska jag käka frukost. 


Have a nice friday, all of you!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0