world in our hands



Känns som fredag , men dock så är det ju bara torsdag, pyttsan! Längtar så sjukt mycket till helgen, ock det bästa av allt, de fina vännerna som jag har som är hemma är lika taggade som jag :) ååh denna känslan .. :D hihih

Förstör ju lite att vi må ha sveriges, ne stryk det, världens fulaste gran haha. Är det inte på trettondagsafton som man bortpyntar julsakerna ? ;) Isåfall är det imorn, vet dock inte om jag hinner ock får göra det. Må granen "lysa" upp detta mörker ...


Helvete vad jag ska vara rastlös dåååå :) Har dammsugit nu överallt, göööött! Spriten är på kylning ock jag har nog aldrig haft såhär bra ljud :D kör en highscoreeee på det :D



Minns det som igår.. Saknar charmtrollet









Kommentarer
Postat av: Line

Saknar DIG & er, men på fredag då syns vi! <3 Måste bara säga att det är fett orättvist att du shoppar alla dessa godsaker när det är jag som borde vingla runt i sånna snygga skor.. ;) Kanske dags för mig att börja shoppa såhär efter jul.. :)

& det där med att bara äta godis på helger, funkar aldrig.. Själv sitter jag & mumsar nutella i sängen, life is good! (Y)

2012-01-05 @ 15:45:49
URL: http://lineinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0