vem räddar mig ikväll - livrädd tjej



Alltså seriöst. Det bor en mus i mitt hus. Stötte på den på en av vinkylarna, när jag gick ut från tv-rummet. Den var 20 cm ifrån min hand. Jag skrek i en minut, tills den kröp in i ett hål. Ahh jag är livrädd för musar. Dessa skräckupplevelser som anträffar mig hela tiden. Att jag är själv hemma gör det inte lättare ock jag har inte den blekaste hur man sätter igång en musfälla :O HJÄLP !? Ringde till fredrik ock frågade hur små musar kan bli. De kunde tydligen bli så små att de tar sig igenom ett nyckehål. Jahaa, hur ska jag nu kunna sova, o vart ? Alltså jag är seriös. Tejpade igen mitt nyckhål till mitt rum enligt fredriks order. Sen sa han: är tejpen sundergnagen imorgon så vet du att musen är i ditt rum. Alltså VAAAAA ???? Helvete, känns som nära döden-upplevelse, fick en långsam död genom en mus. JAG ÄR LIVRÄDD! Gick ut ock hämtade en vedklump i pannan, så om musen vågar sig fram när jag är uppe, så är min tanke att jag tar i med all min kraft ock kastar den på musen. Skiter i om det så ska bli hack i golvet, denna husmus måste bort !!! Tänk om jag vaknar inatt ock måste gå på toa ock så möter jag en mus mitt i natten. Alltså detta funkar inte.



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0