3 till klara för festival



Såg att de släppt ett par till artister till TÖREBODA-FESTIVALEN :) wohoooo
Rydell & Quick, Winter Dawn ock Elisa's är på festivallistan. Rydell & quick har blivit en tradition då de varit med sen första Töreboda-festivalen, så det blir deras femte gång nu då, ock vem kan klandra de. Riktigt passande enligt mig. Älskar tjejen ock tror även hon heter Malin ??? ;) hehe
Sedan är det alltid kul att se en klasskompis från högstadiet uppträda, Elisa. Hon sjunger som en ängel! Ock i Winter Dawn har jag koll på vilka alla är, då de är från min lilla ort + att min kusin även spelar i det bandet. Jäklar vad mycket kändisar jag känner som kommer dit... HA HA ;) 




 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0