tomtegröt ock passtjat



Har nyss kommit hem efter att ha hjälpt mamma att flytta pingisbordet som jag skrev. Sedan gick vi upp till henne ock käkade gröt ock rostat bröd. Passade perfekt, då jag inte käkat frukost tidigare :) Pratade lite om Kiel ock allting hit ock dit. Som allting som jag måste förbereda innan. Insåg då att jag måste skaffa ett nytt pass. Mitt går ut i Juli. Helt sjukt att det var fem år sen som jag gjorde det. Men hur som helst. Efter fem år så har man ändå vant sig vid sin bild på passet, ock nu ska man behöva ta en ny bild att plåga sig själv över fem år frammåt. Scaryyyy.. Fan hatar att bilden måste tas framifrån, hatar att man måste vara allvarlig, hatar att mina syskon står ock asgarvar åt mig när jag ska ta kortet. Förstår ni mitt dilemma ;)



long time ago..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0