tisdag




Japp, då var det tre-timmars passet klart :) Bolaget avklarat, ock likaså mitt rum är någorlunda städat :) Hämtade ut paketet som jag pratade om, ock de innehöll några stycken par skor :) Men nu är jag hungrig, hungrig som en varg, så jag ska fixa ordning lite mat nu ock därefter slå på en o annan film :)


Har även kikat över ljudet till helgen ock med HDMI-kabeln så kommer det aldrig att funka... Båda skjuter ut sändning när det igentligen ska bli så att den ena ger ock den andra tar emot. Så det ena till det andra leder till att jag får ta mig till skövde imorn ock se om jag kan hitta en annan kabel som passar istället. Så just nu måste jag kolla över hur denna kabeln ska se ut... huh.


outfit kommer i nästa inlägg :)



gammal bild *







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0