ooh happyday



Nu har jag precis kommit hem från jobbet :) gööööött! Gick bra idag, men vad svarar man på en kommentar som kommer från en äldre dam kanske 50 år (?) som säger: Du ser snäll ut, ååh jag gillar dig, gillar du mig ? .. Samtidigt kollar hon lite annorlunda, (ni vet blicken som man ger någon snygg kille på stan-blicken) innan hon blinkar till med ena ögat. Alltså, jag blev rädd ;O haha

var riktigt gött att göra detta arbetspasset ock chefen ville även att jag skulle jobba imornkväll också :)
I was like: JAAAAAAAAAAAAAA !!!!!
Det är lördag, men vem fan bryr sig!? 4 timmar imornkväll ock sen 100 % på det = 8 :) yeeeeees, in my mind, I'm traveling around the world right now (?) :D

Men nu är jag hungrig efter att ha gjort mina fyra timmar, ock vad tror ni jag käkar nu ??? Smooooothie såklart :) Sedan ska jag ge mig på ALLT mitt godis :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0