my day



Idag har jag vart ute ock fart på vägarna. Har sökt jobb idag igen. Men det sista företaget som jag skulle söka på, där hittade jag inte ens dörren in, så ska ta kontakt med de imorn ock se om jag kan få någon hjälp. Ibland förstår jag varför folk frågar om jag är blond innerst inne. hehe

Drog in ock käkade i Töreboda ock köpte med mig godis hem.
( Mår skit efter allt nu men .. )
Mer än så har jag inte gjort, ock mer än så lär jag väl inte göra heller. Ska visa en lite "ugly picture" på min outfit idag också i nästa inlägg.

Imornkväll åker jag nog in till mamma ock Göran ock spenderar min fredag-kväll där. För att sitta här hemma, där varken min tv funkar ock i tv-rummet kan man inte vara, så känns det hur jävla piss som helst att sitta instängd på mitt rum hela kvällen. Tänker faktiskt inte stå ut med det.




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0