MUSIK + JULDAGENS OUTFIT


- Earthquake (feat. Tinie Tempah) - Labrinth
- Carlprit - 1234
- 3OH!3 - Bang Bang




Måste springa o ta på mig kläder nu, för jobbar mellan 14-17, bara tre timmar, så jag hör av mig när jag kommer hem igen med outfit ock så vidare :) Ett tips för er som missat, gå in på bloglovin.com, så kan ni smidigt lägga in de bloggarna som ni följer så ser ni när man uppdaterar så slipper ni gå in överallt ock sen är det ingen som har uppdaterat ändå. Bara ett litet tips :)


Måste in på bolaget också ock fixa lite saker till helgen, sedan måste jag till posten ock hämta ut ett paket. Verkar som några av skorna som jag nämnde igår har kommit :)

Men som sagt, jag hör av mig ikväll igen :)





 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0