Jennifer & Sara




Sitter här ock läser Jennifer ock Sara's blogg där de uppdaterar om allt de upplever nu för tillfället i Nya Zeeland. Innan var de i Australien. Snacka om härlig resa ock vadtusan gör jag här igenligen.. Det är mycket text att läsa, men så himla värt att görat också! Jag blir avundsjuk gång på gång innan jag blir lite mera avundsjuk. Vilken resa de gör! Att se så mycket som de tar sig ann ock gör nu, allt det känns svårt att hinna med i ett liv, listan blir lång på allting de gör, ock på så vis får mig att vilja göra detsamma. Det har inspirerat mig till saker som jag vill uppleva innan jag dör! Är riktigt avundsjuk på River raftingen ock framförallt Sky divingen. Ock alla promenader som de gör, om ni bara visste :O 19,4 km i brant uppförsbacke är bara en av alla hundra promenader som de kämpar sig igenom. Jag blir trött bara av att läsa om det, snacka om att de har uthållighet ock om de kommer bli "fit:a", det är det ingen fråga om. Här kämpar jag med mina promenader på 30 minuter som i stort sett går i nerförsbacke... Kanske inte är så mycket att skryta om numera ;)


Hur som helst, ett rent nöjje att uppleva deras utflykter i textväg ock jag vill bara ha mer :)





Lånad bild från deras blogg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0