eih you, good morning



Hej allesammans! Känner mig på riktigt bra humör idag.. Vaknade dock inatt av att jag låg ock grät, alldeles för jobbigt att uppleva det. Men torkade tårarna ock somnade om igen efter sådär en timma. Så det fick bli en lång sovmorgon för mig idag. Till sådär en halv tolv faktiskt, ock för en gångs skull fick jag ingen ångest när jag vaknade så sent. :)

Gick ut ock gjorde 10 knäböj sen tog mitt knä skada, så vad kunde jag göra mer än gå in igen. Men det är alltid en början, 10 knäböj var det nog 2 år sen som jag gjorde sist. Är det nu man säger: cred till mig ? :) Om man kunde få fötts utan knän så hade jag kanske kunnat gjort 12..

Nu har jag precis tagit en dusch ock smörjt in mig :) Köket är för tillfället befolkat, men såfort de rört sig vidare, så ska jag slänga ihop något att äta :)



Bjuder på en färgklick sålänge.
Detta är faktiskt en av mina favoritbilder! :)




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0