allting går inte alltid som man tänkt sig



Hemma från skövde, men något jobb fick jag då inte med mig... buhuuu :( Men jag antar att det bara är o kämpa vidare ?


Funderar på att sjunka ner i soffan med en stor kopp varm choklad ock bara glömma denna dagen, som jag trodde skulle bli så bra. Men än är den inte över, kanske överraskar jag mig själv senare ock kommer på något att göra ;) who knows ? heheh

Kanske är det meningen att jag ska starta ett eget företag ? alltså dessa grubblingar hit ock dit är ni nog minst lika trött på som jag. Så nu lägger jag av med allt tjöt, det får gå som det vill.
Jobbar varjefall 3 timmar imorn, så 300 kronor i lön nästa månad då .... Hur långt kan jag ta mig på det är frågan. förstår ni mitt dilemma (a)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0