5 reasons to call this A BAD DAY



Fan hatar det här med trådlöst jävla bredband, funkar ju aldrig ordentligt. Så kom varken ut i förrgår kväll eller igår. Sitter vid företagets nät nu.

Vi fått vattenskada i TV-rummet, så nu är halva golvet upprivet där inne, så att de ska kunna laga rören. Sedan tar det tid innan det blir tort, ock därefter får vi lägga nytt golv i tv-rummet igen. Antar att tv-rummet är användbart inom en månad tidigast...

Vi har inget tryck i varmvattnet, så att duscha finns inte på agendan. Blir tufft ock tvätta bort sminket ikväll i kallvatten. Men de kommer imorn ock ska försöka fixa det. De ska sätta i en slags syre-maskin i systemet, så får vi hoppas att det blir bättre sen.

Brandlarmet gick nyss gick (23:26). Det rökte en massa uti pannan, så jag har fått stått med portarna öppna ock vädrat nu precis, då pappa sover ock fredrik inte ville gå ut ock få den där envisa rök-lukten som sätter sig med en gång.

Avslutar kvällen med att min tv i mitt rum har gått sönder, så jag måste köpa ny dit också, men det har jag inte pengar till nu...

Snacka om att ha en jävla otur med allting !!!


Trött på dagen ock det enda positiva är att jag fick jobba i 3 timmar idag som jag nämnde. Men nu orkar inte jag med detta, så dags att käka lite kvälls aka nattfika ock sedan slå på en film på datan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0