sista inlägget för denna veckan



Som ni kanske förstår, då jag ofta är väldigt extrem av mig, fast det kanske är en sak som man mest upptäcker om man känner mig, men efter inspon i förra inlägget, så kan jag medge att jag älskar stylade, pimpade, trashade saker !! Ofta när jag är rastlös, så sliter jag fram något gammalt plagg i garderoben ock sliter lite på det! Hur kul som helst, men man får sig alltid en överdos ock ska göra något värre varje gång. Men jag har hållt mig skapligt på banan än så länge varjefall.

Har faktiskt många nerskrivna tankar kring hur jag ska trasha vissa saker. De flesta sakerna kommer jag börja med i vår, då man får sig en annan inblick i garderoben, vad som man använder lite mer än något annat osv ock jävlar vad jag längtar :)


Imorn kanske jag kan visa er några simpla saker som jag gjorde en dag när jag hade tråkigt. Dock tänker jag bara visa det simpla, för resten vill jag spara tills jag kan använda plaggena, så när värmen närmar sig ock även sommaren, då ska jag försöka inspirera med vad jag åstadkommit i vinter genom mina tankar om den första sommardagen :)



Men nu ska jag käka något ock sedan slå på Honey 2 :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0