thinking forward



Marie är sjuk... fytusan men imorn är hon frisk ock därmed basta ! Så då blir det en go kväll med en blandning av melodifestival, middag, alkohol, spel ock en fint sällskap :) Kan nog inte bli så mycket bättre ur min blick i denna värld. Så Marie, se till o bli frisk nu, tack! :)


Annars då ? Joovars life goes on:) Längtar till onsdag också då jag får träffa Lovisa igen, tjotahejjsan vad bra allting känns nu! Börjar med mrgondagen som ser ut att bli en tidig morgon för att försöka få ordning i huset, sedan blir det en tripp in till Töreboda ock fixa bilstereon ock därefter hem ock duscha ock fixa ordning sig för kvällen som jag hoppas faller in mer än allt annat i de former jag ristat!

Men jag kommer ju inte i säng än. Fredrik kommer ta min bil för att köra hem mamma o göran inatt, så där ser jag min bensin rulla ut ock pengarna är så gott som bortkastade då det inte är "jag" som gör av med dem... Men vem sa att det var jämnställt här i världen !? Jag får hålla mig vaken ock se så allting går som smort!



waiting for tomorrow














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0