onsdagsmorgon




Godmorgon :) Klockan är inte ens halv nio, men jag är uppe. Känner att jag vill ta vara på dagarna i livet, så jo idag ställde jag klockan trots att jag har sovmorgon. Men nu inser jag att jag har ju faktiskt inte något att göra idag. Ska börja med att fixa ordning mig lite te, ock sedan ska jag nog slå på filmen som jag började titta på igår kväll, men somnade till. Sjukt trött människa här*


Att jag hade namnsdag igår är väl likt den 10 december nothing special. När man växer upp så spelar inte namnsdagar någon roll mera, så det kanske är dags att inse att man snart får börja spara till pension. (när man har ett jobb då)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0