Olle Nordén till TÖREBODA-FESTIVALEN



Då har det släppts ännu en artist till Törebodafestivalen i sommar. Han heter Olle Nordén ock har jobbat som gymnastiklärare i töreboda. Även en vinnare av "svensktoppen nästa". Jag har dock inte hört någonting om eller av honom, så nu ska jag se vad jag kan plocka fram, ock se om det är något att stoppa i sparbössan. Han var tydligen med på förfesten inför festivalen som hölls i somras, men ack så mycket vin ock andra gottigheter som jag fick i mig den kvällen, så är han ett minne blott, som jag inte ens kan hitta om jag så ska kröpa ur min hjärna..



Här hittade jag en låt :)
Tror att detta kan bli vackert till sommaren!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0