min måndag, lång måndag





Jag borde bättra mig på så många sätt o vis. Men det är andra personer som tar mitt fokus ock allting slutar i en enda blajja. Därmed sluttjatat. Lite pushing till mig själv bara!

Så idag har jag vart inne hos mamma. Jag började med att tvätta av min bil, nice:) Sedan en ock en halv timma senare så var den skapligt ren, ock vi tog promenaden via torget mot banken. Vår första plan var Nordea, men trots att hemsidan skriver en viss öppettid, så kommer vi dit ock det är så stängt det bara kan bli! Plan B styrde oss mot swedbank, där vi vände om ganska snabbt då de inte växlade till euro där...

Jo-ra vi flöt på även om situationen inte flöt på. Så vi kunde inte annat än ta bilen till stan. Provade i vanlig ordning, Nordea först som även här visade sig vara stängt. Så likt vår plan i Töreboda så drog vi en repeat på det även i stan, ock vi hamnade på swedbank så mamma kunde fixa euro. Jag löste in halva kassan som jag hade i lösa pengar. Resten fixade vi en vanlig seb-automat. Krångliga banker säger jag bara !!!!!!!!!!!!!


Men vi kom vi såg vi segrade. Hem mot byn igen, käka pizza, torsk ock kyckling. Yees resterna från helgen skulle bort från kylen. Så vi åt ock åt ock åt...

Jobb mellan 17-22.15, upp mot mamma för en stor kopp te ock 3 toast. Nu blir det Big Brother, Stylisterna ock därefter not another teen movie. God natt, sunshines :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0