kryper ner mot barndomen - picture



Ååh vad jag älskar allt som går att äta (som är gott förstås). Nu fick jag en behövelse av oboý ock runda mackor (polarbröd) med ost, som man doppar i oboýen. Sååååååå gott :) En av favoriterna som liten. Så idag liksom igår blir det med andra ord en riktigt "lyx-frukost" :)





 

 

Min syster ock jag med mina älskade tigrar!

 

 






Som ni ser så är smörkniven full med kaviar, som jag alltid tog på mackorna, för om jag inte skulle orka hela mackan, så var det bara att trycka upp den under bordet, för då skulle mamma tro att jag åt upp ändå.... Ända tills hon såg en macka som låg på golvet då kaviar-klistret släppt någon dag senare ock mackan åkt ner på golvet ..
















Japp, tigrarna är kvar ..










Avslutar med två bilder på min syster ock mig











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0