I will do my best




Godmorgon godmorgon :) Klockan ringer om först en timma, men vaknade nu, ock kände att jag lika gärna kunde gå upp så jag inte försover mig, vilket jag kan vara väldigt bra på när man ska åka bort ock verkligen måste upp. Så nu sitter jag här. Min morgon kommer bestå av en varm uppfräschnings-dusch ock sedan sminka mig själv ock så. Sedan måste jag gå igenom min packning igen för den är hur jävla tung som helst, ock ska jag då släpa den med 14 cm klack, så kan den fan inte vara såhär jävla tung. Sedan behöver jag städa mitt rum = vika alla kläder som ligger på golvet ock få in de i garderoben.. Ska försöka hinna med ett inlägg till idag så vi hörs då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0