Vi lever varje dag

 
 
ohoo, hade en himla fin måndag-kväll igår med Hanna, Marie, Madde, Sara & Therese :) Vi åkte ock handlade allt inför kvällen som hamburgare i bröd med tillbehör & godis såklart :) Sedan styrde vi kosan hem mot mig ock förberedde maten. Väldigt smarrigt kan jag erkänna. När vi var mätta ock belåtna, så traskade vi in i tv-rummet ock glodde ögonen färdigglodda på "THE HUNGER GAMES". Grym film vill jag lova! (Blev skräckslagen några gånger, ock fick halsont ock hjärttack. Det gick ju såklart över ... Tills nästa skräckscen dök upp..)
 
Idag ska jag åka in till min syster ock ha skaldjurskväll tillsammans med henne ock de andra som vill! Livet är värdefullt, ock för tillfället perfekt! 
 
Dags att slå på en film ock vila lite, så jag är pigg ikväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0