skuldkänslor

 
 
Ni vet den känslan när man vaknar av att larmet går igång på morgonen, lyfter upp mobilen ock stänger av larmet ock helt plötsligt väller det in sms, pga att där mobilen legat tidigare över natten, där har det inte varit någon täckning. Så Flera sms rullar in ett efter ett där min bror undrar vart jag är. Jag skulle nog ha hämtat i skövde inatt..! Så nu sitter jag här med, om det nu är skuldkänslor, ock kan inte göra ett piss eftersom jag jobbar nu på morgonen.... Dålig morgonkänsla! Hoppas att det inte ställde till med allt för mycket problem.
 
 
Hur som helst, "bad timing is my timing.."
Jobbar mellan 8-14 sedan går jag på ledig helg vilket känns fruktansvärt braaa! Vet dock inte vad som händer än, men alkohol lär förtäras, då det inte är varje helg man har tid med det!
Nepp, om man skulle krypa upp ur sängen ock fixa ordning lite frukost för att sedan krypa ner i sängen ock slänga på en film i väntan på att det ska bli dags att åka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0