say hello to goodbye

 
 

Hey där :) Jag uppdaterade aldrig igår, men jag ägnade min lediga dag åt nära ock kära istället! Var inne hos mamma ock göran ock åt god mat ock hade allmänt trevligt tillsammans med mina syskon. Sedan följde Therese med mig hem ock hjälpte mig lägga i lite färg i mitt nyklippta hår. Har inte fått in någon bild på datan än, men om ni är nyfikna, så checka min instagram på Maliin_Johansson så ser ni resultatet. Dock blir det alltid annorlunda på bild. Det är kortare i verkligheten. Kommer kanske få in någon bild till helgen då jag antagligen kommer fixa håret eftersom jag har ledig helg ock på så vis blir det rajtan tajtan :)
 
Hur som helst, idag var det jobb ock därefter hem ock vila lite granna. Sedan åkte jag in till mamma ock göran ock hjälpte de med de sista packnings-trådarna. Hjälpte även mamma att lägga in lite musik på både datan ock mobilen, fixade ordning hennes högtalare till mobilen ock gjorde spelningslistor osv... Så nu är de redo för ett par veckor i turkiet att bara avnjuta. Så himla avis är jag också! Göran fixade ordning urgoda toast ikväll också, mums!
 
 
Men nu tickar klockan på, ock jag ska försöka komma i säng så snart som möjligt. Ska bara gå igenom kvällsrutinerna som tvätta bort sminket, borsta tänderna ock kolla på en film  :) Så godnatt alla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0