polly ock vinegum i min ensamhet

 
 
 
2 av 4 dagar av denna helgens pass är gjorda, 50% kvar alltså av dessa fyra jobb-kvällar.
 
Fick med mig ett par paket hem idag med kläder :) Fick en sånt där glädjerus när jag insåg att jag kunde ha allting. Skickar dock tillbaka ett par shorts som inte motsvarar mina förväntningar ock en playsuit som var aningen liten. Ska visa bilder på det jag behöll :)
 
 
Ska försöka komma upp i tid imorn, även om jag redan nu vet att en sovmorgon skulle behövts.. Måste städa i ock untanför min garderob... IGEN!? Sedan måste jag grejja med massa små-plock som lägga i klor i poolen, vattna i växthus, städa övriga rum... Jaa, listan kan bli lång, men för att göra en lång saga kort, så ställer jag klockan ock gör det: "upp till bevis".
 
Imornkväll är det även Sara ock Olivia's kalas-partaj, ock att jag jobbar kväll, suger balle. Men ska försöka hinna förbi en sväng innan de drar vidare ut, vilket jag tror var deras plan. Stressigt imornkväll ;)
Sedan ska jag hämta mamma ock Göran på natten :)
 
 
Känns lagom roligt att min bror åkte till spanien idag, ock här sitter jag. Har honom hellre här hemma med normalt syskontjaffs, än att vara själv. Men härda, Maliin, härda...!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0