new shoes

 
 
Älskar mina nya skor från de senaste veckorna :) Måste dock försöka trappa ner på min high-heels-shopping, eftersom jag inte hinner använda alla, men det pryder snyggt i garderoben ock de är ju så vackra hela högen! :) Men dessa skor kan vara de lägsta jag köpt, ett plus i kanten, så då kunde jag ju inte låta bli... ( Nr. 2 har jag faktiskt inte köpt själv )
 
 
 
 
Utan nr. 2 - klackarna hittade fredrik i spanien så de fick jag av pappa när de kom hem därifrån. Det är äkta vara från "Zara" ock går inte att få tag på i Sverige eftersom att "Zara" är spanskt ock dessa har inte kommit till svensk mark, vilket känns ännu bättre att ingen kommer ha desamma! Fredrik kallar dem "BOMB", jag håller med! Hur jävla snygga som helst. Kika bara här under...! :D Måste vara extra rädd om dem!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0