Kick Out The Epic Motherf**ker

 
 
Helt underbart att vara ledig idag. Har fått mycket gjort, men tiden springer iväg, ock imorn är det jobb igen. Men känns redigt soft eftersom att det är den enda dagen jag jobbar denna veckan :) Sedan blir det göteborg på onsdag till fredag ock ta ann kulturkalaset :) På fredag blir det utgång eftersom att basic element gästar husaren, vet inte om jag är den enda, eftersom vi inte bestämt något om den dagen än, men vet att min syster är på varjefall :D Ock på lördag är det husaren igen, som vi planerat sen långt tillbaka. Kan inte fatta att det är sista festen innan "göteborgarna" tar sitt pick o pack ock sticker upp för plugget igen, ock detta år verkar alla samlas i göteborg... Vicken party-höst vi får ;) höhö..! Kan även meddela att kubbet är uppställt.. Denna lördag ska vi tusan hinna med vårat kubbspel som vi glömt/inte haft tid med de senate gångerna, men nu jävlar :)) Sicken jävla bra vecka jag har framför mig :)
 
 
Idag har har jag städat mitt rum, städat min garderob ock satt upp skyltar på varje hylla för att lättare hålla ordning, torkat ur hela kylen ock fräschat till det ock nu kom jag precis in efter att ha klippt gräset.
 
Ska se om jag kan göra någon mer nytta nu, men först, en smoothie :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0