högt över molnen ryker damm

 
 
Denna dagen startade i mitt vanliga kaos med en försovning. Vaknade kvart i nio ock skulle börja klockan nio. Att jag hann in till nio var grymt gjort av mig som brukar vara uppe minst två timmar i vanliga fall, men att jag såg ut som en toast var väl mindre grymt... Hur som helst, jag kom jag såg jag segrade, eller hur lyder ordspråket ? Men att jag försov mig idag var faktiskt inte så konstigt, låg ock var nervös över vad som skulle hända med Lovisa denna natten, usch vad scary ock sitta 60 mil ifrån någon som kanske kan vara i fara... :(
 
Efter att jag gjort mina timmar på jobbet, så åkte jag ock therese ut till Torsö för att kika lite på campingen där pappa har sin husvagn, (som i annat fall ska vara lyxigast i detta område enligt expressen i söndags, höhö) sedan skulle vi kolla läget ifall vi vill vara där någon dag nu mellan den 3:e ock den 20:e, då pappa är i Spanien ock göttar sig! Bjuder på en bild som min syster tog på mig idag nere på stranden :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag städa av mitt rum lite granna, sedan blir det inte mycket mer idag då det är jobb imorn bitti, ock nu har jag inte kraft att försova mig mer ... ;) hahah
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0