can you feel the love

 
 
 
Go dag, jajjemän! Jobb mellan 8-15 :) Sedan blev det storshopping på coop, bolaget ock bensinstationen. Tur att lönen kommer imorn, även om halva redan går bort på räkningar.... :( menmen, har unnat mig en hel del shopping det senaste + alla kostnader på bilen som ligger runt 4 lax... Men att jag får köra bil igen känns värdefullt, ock jag borde ta det på större allvar, jag vet. Men man är bara ung en tid i livet, ock det är fullkomligt normalt att spåra på alla sätt o vis." Tyckte det var kul att bli av med körkortet... Nu kan jag bocka av det från mina livsupplevelser...
 
 
Hur som helst, stressen kryper sig på. Har pratat i en ock en halv timma med syster, 2 minuter senare satt jag en halvtimma i telefon med mamma :) Resterade timmar av denna dag har jag packat som en galning inför mina kommande dagar i göteborg. Längtan är stor, Norlie & kkv, snart möts vi igen :) #lycklig
Det ska bli så himla roligt, dessutom verkar det som det blir sleep-over med alla vännerna efter utgångarna i Göteborg. Hur mycket bättre kan det bli !? Insåg genaste att klockan passerat tolvslaget... Magen kurrar ock väckarklockan tickar neråt. Imorn måste jag grejja med en massa saker här hemma innan jag pyser vidare mot storstaden.
 
Tror inte det blir så mycket mer uppdatering denna veckan, eftersom schemat är pressat!
Men ni får ha en fantastiskt vecka, för det kommer varjefall vi att ha :)
 
 
 
Btw, i lördags går en människa runt i trädgården. Upptäcker på söndagen att denne snott min cykel (som just nu är på plats igen) som jag nämnt i tidigare raseri-inlägg... ;) Hur som helst igår, måndags när jag ska gå ut ock hämta posten, så sitter 2 stora jävla klistermärken med dödskallar på vår brevlåda.... Alltså, vem är det som är ute efter mig ? Vad ska komma härnäst ...?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0