Vem fyller år idag, undrar jag ??




Har precis lagt på lite mascara, eftersom jag ska in till staden vid fem :)


Annars då ? Hoppas ni alla mår kanon, för det vill jag verkligen att ni ska göra :)
Jag själv har städat lite i köket, matsalen ock i tv-rummet, ock på tal om tv (-rum)...
Idag har vi köpt en ny 47 tums 3D LG - TV till matsalen, 15 stycken 3D-glasögon ock en STOR jävla grill + att vi fick en cykel på köpet a'la dogge! Sa jag inte att detta skulle bli en bra dag eller ??? :D Bilder o sånt skryt kommer när vi fått ordning på allting :)

Känner verkligen för en fet grillkväll, eller varför inte en fet hemmabio-kväll, jaa jag känner för o träffa mina vänner med andra ord ... :) Några kommer hit på lördag, awesomeee :D


Nu ska jag se om jag kan plocka upp tv:n ur papp-lådan :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0