sicken härlig morgon



Började med en halvtimmas cykeltur i det lite mera blåsiga sverige :) Väl hemma fixade jag iordning en stor härlig frukost med ägg, bacon- ock ostsmörgås ock en stor kopp kaffe ock avnjöt den :) Därefter tog jag ett uppfriskande bubbelbad ock skrubbade, rakade, tvålade ock hela köret in hela kroppen, som ett litet hemmaspa med andra ord :) Ock nu har jag precis smörjat in mig med bodylotion ock fotcremé på fötterna :) Känner mig som en helt ny människa just nu, ock denna dagen blir nog bara bättre o bättre :) Ska in till Töreboda idag, så mamma kan färga min utväxt... ÄNTLIGEN ! Riktigt längtar att gå från grå kärring till brunhårig på min sista dag som 20 år :) Jag blir äldre på insidan, men fett mycket yngre på utsidan, tacka mamma för det. #åldernojjan blir som bortblåst..... eller ??!



Vad är grejjen med toffsen på huvudet på alla bilder B)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0