put the blame on me





Så att säga så började dagen med att telefonen gick igång ock väldigt väldigt länge för den delen. Låg kvar ock tänkte över mina drag för gårdagen. Jag var helt säker på att jag stängde av alla alarm, så jag låg kvar ock lät den dåna. Jag tänkte, jag drömmer... Men den fortsatte, ock fortsatte, ock fortsatte, så jag kollar på mobilen som dåmera lät som en skrikande väckarklocka, då ringde de från jobbet.... Puff sa piff, ock en 40 minuter senare var jag där för att öppna butiken :) Skulle igentligen jobbat kväll idag, men nu känns det ju underbart att jag redan har gjort mitt pass, som dessutom var väldigt kul idag, då det var väldigt mycket folk, ock alla med lite extra positiv energi, trots all påskshopping som plockar cash!


Efter jobbet drog jag till mamma ock göran som bjöd på påskmiddag ock frödinge kladdkaka, the one and only :) Belinda, Niklas, Felicia ock Vilmer var även där, ock shiit vilka söta kusiner jag har :) hihi


Men nu är jag hemma igen, ock stressen smyger sig på. Påsk känns väldigt långt borta, men mina vänner känns extremt nära. Nästan så att jag kan höra de knacka på dörren. Vilket gör att nu snurrar hjärnan i skallen tjugoelva varv, ock helt plötsligt, har jag väldigt mycket att göra! Yees jag gav mig in i matchen ock nu blir det städning ock förberedelser inför helgen, som antagligen kommer börja här? vad vet jag liksom ? inga deppiga miner, bara skruva upp volymen ock njuta av att mina vänner är hemma :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0