it's a beautiful day




Ååh vilken bra start jag fått på denna dagen, har jobbat mellan 8-12 ock fick så himla fina komplimanger som man bara smälter av från ett par kunder :) Jag frågade om kunden ville ha kvittot "Ne, jag litar på dina ögon" medans en annan kund säger "ååh vad det är roligt att träffa dig, du är alltid så glad" fatta hur fint sagt det var, ock jag blev riktigt glad att att höra dessa positiva komplimanger :) Så tiden rullade på ock nu har jag precis kommit hem. Har hunnit fixa mat, köpte med mig bacon hem som var smidigt att slänga ihop :) Ska nog tvätta bort mitt smink snart så jag slipper göra det ikväll :)


Annars så har jag inget planerat, ska väl städa lite eftersom jag sköt på det igår... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0