electronic earth..



.. Labrinths nya album, hoppas på en o annan läckerhet på den skivan :)


Att man kan känna sig så motiverad ena stunden ock fem minuter senare byter man alltid ut den planerat promenaden till något ät- eller drickbart... Kokade upp en kastrull med varm oboy + hällde i mig den sista slurken av påskmusten. Jag är kass.


Hade även tänkt hinna duscha innan big brother, men det hinner jag ju inte heller. Min energistatus ligger på minus just nu. Var så himla trött imorse, somnade även en timma inne i töreboda.. Så just att ta tag i saker har vart svårt idag. Men har faktiskt skrivit upp allting att spara pengar till de kommande 30 dagarna. Ska hinna med minst 2 21-års fester (kan bli 4 stycken) Göteborgstripp, olstorp-premiär, mobilräkning, bensin, Mitsubishi (spackel gånger 2, sprayfärg, rostskyddsspray, bilfakturan osv) shoppingfakturor ock en o annan utgång! Tuff månad med andra ord men jävlar så kul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0