awesome saturday




Hej o godmorgon o hela köret till er :)


Min lördag var så himla fin med de resurser som fanns :) Började med jobb mellan 8-13 som rullade på väldigt bra :) For bara hem ock släppte ner håret ock drog några drag med herr plattis, innan jag åkte ock hämtade upp marie för att ta vara på vår fritid, som lades i skövdecity :) Blev lite shopping som kommer i kommande inlägg :) Efter drygt 3 timmar i alla butiker så åkte vi nöjda o belåtna förbi mc'donken, ock köpte oss några hamburgare var.... yeees, det blev 2 chici-chici för min del, Mathilda :D
(mitsu-) Bitchen tog oss hela vägen hem till var o en, för lite fix innan min bror körde mig till Marie igen där jag spenderade kvällen :) Vi hade handlat en massa gott som olika sorters kex, ostar, vindruvor, pfysalis, ock en himla massa godis (såklart) som vi förtärde tillsammans med flera glas av de alkoholhaltiga dryckerna :) Klockren kväll, ock nu vet vi att skulle vi bli lämnade ensamma kvar i detta "smalltownplace", så överlever vi varjefall B)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0