16:30




Hade en väldigt mysig kväll igår inne hos mamma :) Vi färgade mitt hår, som blev mörkare än vi tänkt, men what a fuck liksom :D Sedan bakade vi tårta som vi ska käka imorn på kalaset. Tror den så kallade tårtan kommer smaka väldigt fint. Det är en typ av kladdkaka, med marianne-karameller nerhackade i smeten, det är mintchoklad i smeten, ock överst på denna så är det smält mintshocklad med hackade polkagrisar :) Längtar o få äta den imorn (a)


Denna morgon har jag bakat en kladdkaka o lite annat smått o gott som vi ska ha på kalaset ikväll, sedan ska jag fixa ordning tacos till folket kommer :) Så detta blir fint det :)

Tänkte även göra lite grövre nytta ock plocka ihop den nya grillen idag, men efter att jag öppnat första lådan så var jag inte så säker på om det var en grill vi hade köpt eller inte ... hmm ??! Så bytte ut grillen mot elektriken ock försöker nu söka efter kanaler på nya tv:n... Det tar sin tid.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0