Try'na pick the right one

NRJ dunkar ut ur hemmabio-systemet. Annars så har jag bara kollat på Robinsson & parlamentet. Nu tänkte jag styra över mot kanal 5 play, ock se på sol, fest ock oroliga föräldrar! Stackars ungdomar alltså !!! En kastrull med popcorn kan jag ju inte smyga med att jag tryckt i mig också :)


Vissa dagar ska man inte blogga hela tiden, ock en sån dag har jag haft idag. Mår inte bra, ock har enbart legat i soffan hela dagen. Men nog om det, för det är ju en sådan sak som jag anser bara trycker ner bloggen. Man skriver mest hur synd det är om sig själv.
Men jag har faktiskt städat lite granna i garderoben ikväll med. Jag har en lång väg att vandra där, så fortsätter imorn !

Hörs imorn, puss ock godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0