packningen gör kaos med mig





Hej igen. Vad gör alla ? Jag går upp i taket, river ut allt ur resväskan ock plockar över det i en liten väska + en bag. Antar att det kan vara det största misstaget idag, bortsett från att pappa lagar mat då. Ock när han lagar mat, så är det färdigrätter som står på schemat. Idag blir det färdig lasagne som står inne i ugnen nu, inget komplicerat assoooo..

Annars dåå, jo det ska bli fruktansvärt skönt o komma bort över helgen. Riktigt längtar :) Åka tåg själv sen på söndag är väl inte min starka sida. Jag frågade min bror om SJ regional var ett tåg ? Han blängde på mig som om han hade sett ett spöke, ock utbrast sedan i skratt. Hum sitter ock grubblar på vad han kan ha menat ..

Nää nu är det stressigt på riktigt. Hinner inte sitta här, måste gå ock hitta nånting att ha på mig.. Hoppas ni får en skön helg allesammans, för det ska bannemig jag ha! Fest ock shopping är redan bestämt, o sen får vi se vad Göteborg har att erbjuda :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0