Det är inte långt kvar...



.. Tills att jag är helt frisk nu. Idag känner jag mig väldigt bra till skillnad från igår. Så idag började jag morgonen med en dusch, för att känna mig lite fräschare. Sedan tog jag en tur in till Töreboda, ock började sätta i mina stick-hair extensions. Kom sisådär halvvägs, så imorn ställer jag klockan igen ock tar mig in ock slutför det, ock sedan är jag långhårig 24/7 för ett litet tag :) Det känns fruktansvärt bra måste jag säga ! :) Sedan ska jag, mamma Irene & Maria ta en tur till skövde för en shoppingdag på stan. Passar perfekt då man har en helg i Göteborg framför sig :D

Kan ju medddela att min lilla "tävling" där jag lottade ut silver-schampoo & silver-mousse, har avslutats. Jag valde att sära på produkterna då det blev några mail av folk som var intresserade. Så jag säger grattis till Ellen Nilsson som var först av alla att maila mig, ock Moa Eriksson som drogs av en i mängden. Har svarat på era mail, så kolla in det :) Drog sedan lott om vem som skulle få vad, så det skulle bli lite mer rättvist :)


Nu ska jag avnjuta min goda köttfärssås tillsammans med spagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0