börjar morgonen med ..

.. Ett blogginlägg såklart. Har faktiskt städat lite granna såhär på morgonkvisten. Dock är jag inte klar på långa vägar. Men jag började med min sminkbyrå. Det var kaos i hela lådan ock på bordet över. Det har gjort kaos med mig det senaste, ock allt eftersom varje dag har gått, så har det bara blivit värre, så min ork har aldrig varit nog. Men, idag vaknade jag ock kände att det var dags! Har även städat ock organiserat bland mina hårprodukter ock kroppsprodukter. Nu känns det fruktansvärt bra :)
Tänkte lägga in en bild på smink-skänken, men det är fortfarande lite grejjer på det än. Så lådan är det enda som är ordning där. Ock då ska jag säga er att det är inte så lätt att ta en bild i en utdragbar låda. Får inte med så mycket. Så ni får nöja er med en bild på två hyllplan med hår- & kroppsprodukter sålänge. Nu står allting upp varjefall :)




Ordning ock reda, lådvin på fredaáh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0