Stick-Hair extension



Har fått några frågor om vad jag tyckte om Stick-hair extenstion som jag nu satt i ock haft i snart en vecka. Än så länge så är jag fruktansvärt nöjd. Det tog ca 3 timmar att sätta i, ock under första natten så kändes det väldigt annorlunda när man skulle sova, då det var så nygjort, så man kände att man låg på något som inte brukar vara där.
Men nu har det blivit mjukare intill hårbotten ock jag känner ingenting. Det är så skönt att ha det i hela tiden. Stick-hair var smidigt att sätta i, även för nybörjare. Min mamma hjälpte mig ock ah hon fixade det galant trots att hon inte hade den blekaste aning om hur hon skulle göra. Sedan klippte hon ordning det, för att det skulle bli snyggare uti topparna, ock definitivt tjockare. När jag köper löshår, så brukar jag alltid ta lite extra längd, då jag vet att det är tunnare uti topparna, så om man inte tar av det så kan man få en känsla av att det känns spretigt uti ändarna, speciellt jag har fått den känslan. Så ett tips, ta av några centimeter för bästa resultat, enligt mig. Nu hoppas jag bara att det sitter i så länge som möjligt. Slänger in samma bild som sist, ifall någon missat det :)






Notis till mig själv: Satte i det den 29 september.
(Så jag kan ha koll på hur länge det sitter i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0