soffhäng

Hoppas ni har haft förseende med att åker man till IKEA, så försvinner ju hela dagen! Ock ah jag var hemma vid sex, då smällde jag i mig en pizza, ock efter det tog jag ta i mina inköp :) Idag fick det bli två blommor, två svarta hyllor ock en lampa :) Ska bli skönt att få upp det, som troligtvis blir imorn kväll! Sedan köpte vi lite grejjer till hemmet, så nu har vi fått iordning i burspråket igen. Jag har slitit som en jude. Men det känns det värt. Nu ska jag slå mig ner med två stora godispåsar ock kolla på sommarspelen (Tyra Sjöstedt aka sveriges charmigaste är ju med) ock därefter blire reprisen av partaj. Hoppas ni inte vart allt för bakis idag ;) höhö








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0