rostat bröd, marmelad ock ost igen ??


jajjamensan :) Har haft en städkväll idag, jag var nog mest engagerad som damsög hela huset. Imorn kommer det hit en gubbe som ska fixa larm åt oss. Det känns ju förjäkla bra, så många gånger som vi märkt att det står någon utanför fönstret eller på våran uppfart. Så det är bara rätt som jag ser det.
Ock min lampa från IKEA är nu uppe på väggen, så nu har jag en bild att visa er. Det blev extremt bra ljus, så nu tror jag att det kommer bli ännu roligare att sminka mig. Då är jag i fina drömmar, ock allting kretsar runt mig :) Som de andra beskriver det, "när lamperna lyser så är det som en ingång till en cirkus"... Ock jaa, exakt så är det, jag går in i min bubbla, där allting är så perfekt!



Här kommer bild på hyllorna + lampan :)
Såhär ser det ut när lampan är släckt ...



Ock när man tänder så blir det såhär ...
Bilden förvillar lite granna också mot spegeln.
Man blir inte bländad på nåt vis, utan ljuset är mjukt ock behagligt,
ock alldeles perfekt när man ska sminka sig ock fixa ögonbryn osv.
Jag är riktigt nöjd !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0