rätt grym i köket ändå

Hey där, har nyss lagat mat, ock även käkat utav det, o tusan, jag är ganska grym ändå. Idag blev det kycklingwok o ris, dock testade jag en ny variant, genom att göra allt i ugnen, för att slippa tillbringa en hel timma vid spisen. KLOCKRENT blev resultatet. Stolt chey.

Nu funderar jag nästan på o ta bilen ner till moholm ock köpa mig en chokladbit. Har haft en extremt psykiskt påverkande vecka, ock mitt sockersug ligger på topp. Går i taket snart, ock det här är inte bra, men jag ska bättra mig, när denna perioden är över. Ibland kan jag ha mina veckor där jag, tro det eller ej, måste ha någon chokladbit för att överleva ... Ahh, ne nu har jag bestämt mig, Moholms handel, här kommer jag !



Sicken charmknutte dååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0