one chance is all I need



Sitter här o stirrar rakt ut genom fönstret, kvällen är ung, men mycket mörkare än så här kan det inte bli. Har jobbat fyra timmar idag, ock därefter tog jag en dusch med inpackning ock hela paketet. Känner mig som en ny människa, fast jag är densamma. Ock nu känner jag av på mina knogar att vintern är påväg. Får så himla torra händer över vinterhalvåret. Började förra året, ock nu har det kommit igen. Så mina vänner i detta hus skulle vara Nivea hudcreme, den lilla blåa runda, ock atrix handkräm. Så vad gör alla ni andra ?

Själv har jag tagit ledigt för att festa den 5 November (har ju jobbat varje helg nu det senaste.) Ofta är det så att man jobbar lördag-kväll o då är den kvällen borta eller också är man ledig lördag-kväll men då kan man räkna med morgon-passet dagen efter. Så nu kände jag bara att det var dags att ta ledigt ! Så nu har jag bestämt att jag ska höjja glaset ock klackarna i taket, ock musiken ska dunka. Mina vänner, den 5/11 ses vi ! Ingen torrboll här inte.


A simple smile is all I'm looking for



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0