God morgon



Känner mig extremt seg idag, så det blir bara att ta igen mig, sedan ska jag skriva till chefen att jag är frisk för jobb igen :) Annars så har jag bara käkat frukost. Sov till tio, ock det behövdes verligen efter de få timmarna jag sov natten till söndag.

Min helg i Göteborg har vart underbar :) Shopping, party, utgång, skratt, restaurang ock trevligt sällskap sammansfattar helgen. Bilder på min shopping kommer senare under dagen, närmare kvällen faktiskt :) Sedan ska jag se om Hanna ock Lovisa kan lägga in lite bilder på fb, som jag kan låna till bloggen. Men de bilderna kommer nog inte komma in förrän tidigast imorn :)


Nu ska jag se kvalfredagens idol på tv4play :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0