coffee



Sitter med en kopp kaffe i vanlig ordning. Gjorde 8 koppar så termosen står bredvid redo att fylla på koppen :) MUMS!







Idag ska jag försöka se över vad jag ska ha på mig till helgen. Alltid lika svårt. Man köper nya kläder, men när man väl ska använda det, så har man inget som passar till det. Åååh någon mer än jag som känner såhär. Sen tycker jag andra är så stilrena när de kommer med kanske ett par svarta stuprör ock ett enkelt vitt linne till, men när jag tar på mig det, så ser det alldeles för enkelt ut på mig. Jag är ju den som alltid är "för mycket". Ock så även med kläder, jag ska ha det värsta. Det ska helst glittra så mycket som möjligt, då kan jag vara nöjd !


Efter mitt förra bildbomb till inlägg, så sitter jag nu ock kikar på resor, bara för att. Ock jaa, det värmer lite. Funderar över vilket land som jag ska inta nästa gång.... Men precis som en vogue-tidning, men kan aldrig få för mycket inspiration. Så jag fantiserar om kommande resa med alla mina vänner just nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0