24 minuter senare ...



Maten är klar, ock det tog 20 minuter för lång tid ? Dock smakade det så bra, så jag slapp konsekvenserna ... Har nyss sett dagens avsnitt på modelljakten. Såååå braaaaa! Ock nu ska jag slå mig ner o kolla på Happy Feet innan det är dags för pengarna på bordet. Får se om jag hinner uppdatera mer sedan. Jag måste även duscha ock fixa innan jag går o lägger mig, så det kan vara det sista inlägget för denna dagen. Men jag tycker att jag uppdaterat skapligt idag ändå. Måste komma i säng i tid idag också, då jag vart uppe till tre de senaste nätterna. Så hoppas jag att ni haft en fin dag, så återkommer jag imorn igen :)



Pryder inlägget med en bild på min tatuering som jag gjorde i Turkiet.
Jag har ju inte visat den i denna bloggen än, så det får duga :)
Jag är så fruktansvärt nöjd över denna. Tycker den stämmer in ganska bra på mig.
Jag är verkligen en livsnjutare som lever för varje dag.
Jag är inte den som tänker på äldre dar.
Man lever ju bara en gång *
Att sätta denna texten på denna platsen är ett av bästa besluten i mitt liv än så länge !




 

 

därav texten i header'n

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0