sleepyyy - time



Nu ska jag snart ge det ett försök att gå o borsta tänderna ock sedan krypa i säng. Är dock inte det minste trött, men somna borde jag väl ändå göra till slut efter ett par timmar ock filmer. Sedan ska jag upp tidigt imorn. Har räknat ut att jag måste börja fixa mig runt nio för att hinna med allting. Sedan vid två skjussar mamma mig till stan ock T-jay innan vi senare vid 16.00 pallarar oss till stan för att käka på restaurang :)

Runt 18.00 börjar förfesten ock som jag ska njuta ock ha kul. Har saknat dessa dagarna något enormt, så nu ska vi bannemig skapa minnen. Efter ett antal timmar av rajtan tajtan tar vi oss till stan ock statt ock låter musiken ock sällskapet göra kvällens avslut. Ska försöka hinna uppdatera imorn innan jag åker. Bland annat visa min outfit, (om jag hittar någon) sedan visa mina naglar :) sleep tight!




 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0