nej till arbetsförmedlingen ?



Godmorgon. Hann inte sitta något vid datan igår, pga att jag först jobbade till tolv, sedan tog jag ock mamma en tur till Mariestad ock Therese. Jag tänkte gå ock skriva in mig på arbetsförmedlingen, men nu har jag börjat tveka om det verkligen är så bra ? Blev en tur på stan bland annat efter det :) Väl hemma runt halv fyra, var det dags att börja med maten. Så en timma senare avnjöt jag en god middag, a la Maliin. Ibland fattar jag inte varför jag inte blev kock, med dessa köksvanor. Hur som helst, Min bror hade nätet hela dagen/kvällen igår. Han hade en hel del plugg, bland annat ett nationellt prov att förbereda, så jag hjälpte honom lite granna med PM:et som skulle in innan tolvslaget. Vid tolv susade jag i säng, ock nu är jag äntligen fit for fight (?) Ska börja med att fixa ordning lite frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0